Ligt het aan mij of hebben meer vrouwen hier last van dat je haar echt niet wil zitten als je ongesteld bent?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De menstruatiecyclus kan stofwisselíngsveranderingen met zich meebrengen. Veel vrouwen hebben de neiging voor of tijdens de menstruatie ook veel meer te zweten en soms produceert de hoofdhuid ook meer talg. Dat alles kan het microklimaat op de hoofdhuid zo veranderen, dat het haar naar beneden hangt en vettiger wordt dan normaal en uiteindelijk het kapsel gewoonweg niet zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt niet alleen aan jou, veel vrouwen hebben er last van. Hormonen hebben invloed op heel je lichaam en dus ook op je haren. Ook bij zwangere vrouwen zie je dat door hormoonveranderingen hun haar niet wil zitten, dunner wordt, of juist het tegenovergestelde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee t ligt niet aan jou,t zijn de hormonen..ik merk t ook als t zover is.